گروه بازرگانی ویمکس

صادرات محصولات کشاورزی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

اهمیت بسته بندی پسته صادراتی

بسته بندی پسته صادراتی

همانطور که می دانید گونه‌های مختلف پسته جزو آجیل و خشکبار محسوب می ‌شوند. شرایط استاندارد برای نگهداری آجیل و خشکبار می تواند آنها را در طولانی مدت، قابل مصرف گرداند. یکی از مهم ترین شرایط استاندارد که برای نگهداری انواع آجیل و خشکبار نظیر پسته معرفی شده است، نگهداری بسته بندی ها به دور از رطوبت و گرما می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

بهترین نوع پسته صادراتی کدام است؟

بهترین پسته صادراتی

 

بهترین نوع پسته صادراتی را در درجه اول می توان در کشور ایران و در منطقه شهر رفسنجان در استان کرمان جستجو کرد. اگرچه بهترین نوع پسته صادراتی در بازارهای جهانی در کشور آمریکا نیز پرورش داده می‌شود اما کشور ایران از نظر جایگاه صادرات پسته و صادرات مغز پسته نیز رتبه بالایی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

مهمترین مراحل و بررسی چگونگی صادرات پسته به بازارهای بین المللی

قیمت پسته صادراتی

 

  • مرحله اول: تامین محصولات

اولین مرحله برای درک چگونگی صادرات پسته این است که شرکت های صادر کننده بتوانند این محصولات را تامین کنند. به این ترتیب باید با پرورش دهندگان و باغداران پسته قراردادهایی را ببندند و بر سر قیمت خرید و روش های حمل و نقل به توافق برسند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

برترین مصرف کنندگان پسته صادراتی در دنیا کدام کشورها هستند؟

پسته صادراتی

 

برترین تولید کننده پسته صادراتی در تمام کشورهای جهان در حال حاضر سهم قابل توجهی از صادرات جهانی را از آن خود کرده اند. آمار خرید و فروش پسته صادراتی و حتی صادرات مغز پسته در سال های اخیر همواره با رشد مثبت مواجه بوده است. آمارها و ارقام به صورت مجموعه اطلاعات تحلیلی و به صورت سالانه گزارش می شوند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex