گروه بازرگانی ویمکس

صادرات محصولات کشاورزی

۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

معرفی بهترین پسته صادراتی

صادرات پسته تازه

پسته کله قوچی
 

پسته کله قوچی یکی دیگر از پسته هایی است که به عنوان پسته صادراتی به کشورهای عربی و دیگر کشورها صادر می شود. از ویژگی های پسته کله قوچی می توان به سنگین بودن وزن آن اشاره کرد که باعث می شود میزان خرید آن در هر کیلو کمتر از سایر پسته ها باشد. پسته کله قوچی بیشتر به عنوان پسته ای شناخته می شود که به عنوان یک میان وعده یا بخشی از یک میان وعده است (در غذاها و شیرینی هایی که پسته یکی از طعم دهنده هاست معمولا از پسته کله قوچی استفاده می شود). پسته کله قوچی از انواع پسته صادراتی است که به شکل مغز شده (بدون پوسته) و خلال نیز صادر می شود.

پسته کله قوچی به پسته شریفی نیز شهرت دارد. شناسایی پسته کله قوچی از روی سنگینی وزن آن و مغز درشتی که دارد برای همه امکان پذیر است.

 

پسته فندقی
 

از لحاظ ظاهری شاید بتوان پسته فندقی را نزدیک ترین پسته به پسته کله قوچی شناخت اما یکی از ویژگی هایی که در پسته فندقی درست مخالف پسته کله قوچی است، وزن کم آن است. پسته صادراتی فندقی همان طور که از نام آن پیداست به علت شباهتی که به گرد بودن فندق دارد، به این نام شهرت یافته است. پسته فندقی را می توان به علت وزن کم و حجم زیاد یکی از انواع پسته صادراتی پر طرفدار نامید. نام دیگر پسته فندقی پسته اوحدی است. از پسته فندقی در جهت تهیه خلال پسته نیز استفاده می کنند که بخشی از آن تحت عنوان خلال پسته صادراتی به دیگر کشورها صادر می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

بیشترین نوع عسل صادراتی ایران به عمان کدام است؟

قیمت عسل در عمان

عسل صادراتی که از ایران به کشور عمان صادر می شود محدود به یک نوع نبوده و انواع مختلفی از جمله گون، سدر، آویشن، شوید، گشنیز، مرکبات، کتیرا، یونجه، چهل گیاه، سیاهدانه، وحشی، رازیانه، اقاقیا، زرشک، مریم گلی، پنبه، ریحان، زیرفون، جعفری، آفتابگردان اکالیپتوس و جاوشیر را در بر می گیرد؛ اما یکی از پر طرفدار ترین عسل های صادراتی در کشور عمان آویشن، گون و سدر است.

این که چه عسلی به عمان صادر شود یکی از عوامل مهم برای تعیین قیمت عسل صادراتی در عمان است. از آن جا که کیفیت عسل های مختلف صادراتی با یکدیگر فرق دارد قیمت آن ها نیز با هم متفاوت است. به صورت کلی می توان گفت قیمت عسل صادراتی از کیلویی ۱۰۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان متغیر است و این عامل به نوع عسل بستگی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

تاثیر شگفت انگیز زعفران صادراتی در روند درمان دیابت

سوالی که در مورد خواص زعفران پیش می آید این است که چگونه این گیاه خوش رنگ و طعم می تواند به بهبود بیماران دیابتی کمک کند؟ ساده است. زعفران به صورت مستقیم باعث می شود انسلوین در بدن بیمار دیابتی بهتدر ر عمل کرده و در نتیجه روند درمان را تسریع می کند. زعفران صادراتی می تواند یک معجزه برای بیماران دیابتی سراسر دنیا باشد.

 

بهترین زعفران صادراتی با قیمت ویژه در سایت ویمکس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

بهترین زعفران صادراتی ایران را از کجا بخریم و قیمت زعفران ایران چیست؟

انواع زعفران صادراتی

از آن جا که زعفران محصولی است که توسط کشاورزان کشت شده و به فروش می رسد (مانند سایر محصولات کشاورزی) بهترین زعفران صادراتی ایران را می توانید در بازارهای محلی در شهرهای مختلف پیدا کنید. در کشورهای خارجی نیز می توانید به همین طریق عمل کنید. بهترین نوع زعفران برای صادرات شامل محصولاتی است که دارای بسته بندی عالی و کیفیت در طعم و رنگ باشد. اگر از طرفداران خرید آنلاین زعفران هستید نیز مشکلی برای خرید زعفران نخواهید داشت. می توانید با یک جستجوی ساده برای خرید بهترین زعفران صادراتی ایران، عبارت “خرید زعفران آنلاین” را جستجو کرده و بسیاری از فروشگاه ها را با پیشنهادات بسیار جالب برای انواع مختلف زعفران پیدا کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

خرید و فروش پسته صادراتی

صادرات پسته به عراق

خرید و فروش پسته صادراتی یکی از منابع درآمدزا برای کشورهای تولید کننده این ماده غذایی می باشد. انواع پسته صادراتی با کیفیت های مختلف را می توان در بازار جهانی و بازارهای داخلی هر کشور جستجو کرد. علاوه بر این، فاکتورهای مختلفی، قیمت فروش پسته صادراتی را تحت تاثیر قرار می دهد. مرغوب بودن انواع پسته، ابعاد و اندازه های پسته ها و همچنین شیوه صادراتی به صورت مغز پسته یا پسته صادراتی به همراه پوسته، مواردی هستند که در قیمت این خشکبار به شدت تاثیر می گذارند.

بازار خرید و فروش پسته صادراتی بسیار متنوع است؛ از کشورهای آسیایی گرفته تا کشورهای آفریقایی و کشورهای حوزه آمریکای شمالی و آمریکای مرکزی، سهم قابل توجهی در بازار جهانی پسته دارند. در این میان کشور ایران نیز جایگاه خوبی را به دست آورده است. در حال حاضر، انواع پسته صادراتی ایران به سراسر دنیا صادر می شود. محصولات ایرانی توانسته است استانداردهای کنترل کیفیت و استانداردهای مواد غذایی و استاندارد بخش کشاورزی و صنعت را دریافت کنند. مرغوب ترین انواع پسته که در نقاط مختلف ایران به دست می آید، سهم قابل توجهی در بازارهای بین المللی را به خود اختصاص داده است.

یکی از نکات مهم در خرید و فروش پسته صادراتی که به طور قیمت غیر مستقیم در قیمت این کالا تاثیرگذار است و به طور مستقیم، شیوه های بازاریابی صادراتی انواع پسته را دستخوش تغییرات چشم گیر می کند، عاملی است که با نام “بسته بندی پسته صادراتی” معرفی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

بهترین روش برای بسته بندی زعفران صادراتی چیست؟

بسته بندی پلی کریستال که بهترین گزینه برای زعفران صادراتی به حساب می آید، ویژگی های زیر را دارد:

استحکام در برابر ضربه
در این بسته بندی، محصول به صورت کامل به چشم می خورد.
طرح های متفاوتی از آن موجود است.
ایده آل ترین برای کشورهای غربی
مورد تایید تمام نهادهای بهداشتی، نظارتی و FDA

 

انواع زعفران صادراتی با قیمت ویژه در سایت ویمکس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

چرا باید در خرید زعفران صادراتی به شکل عمده بیشتر دقت کرد؟

خرید انواع زعفران

خرید زعفران صادراتی به شکل عمده از اهمیت بیشتری نسبت به خرید در اندازه کم برخوردار است زیرا در صورتی که زعفرانی که خریداری می کنید از کیفیت خوبی برخوردار نباشد شما متوجه زیان زیادی خواهید شد. حتی ممکن است در صورت بی توجهی در این شکل از خرید تمام سرمایه شما از بین برود. پس در هنگام خرید و فروش عمده زعفران صادراتی به موارد زیر توجه کنید:

  • حتما زعفران را از افراد دارای اعتبار و یا نمایندگی های دارای اسم و رسم خریداری نمایید.
  • پس از خرید زعفران حتما شرایط نگه داری صحیح را برای آن ایجاد کنید.
  • سعی کنید اطلاعات کاملی درباره تشخیص عنوان زعفران قبل از خرید زعفران عمده کسب نمایید.
  • بهترین نوع زعفران را انتخاب کنید.
  • در خرید و فروش عمده زعفران قیمت در مقابل کیفیت، معیار مهمی به حساب نمی آید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex