گروه بازرگانی ویمکس

صادرات محصولات کشاورزی

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

تعرفه صادرات پسته

خرید و فروش پسته صادراتی

تعرفه صادرات پسته چقدر است؟ آیا تعرفه صادرات پسته با محصولات دیگر تفاوت دارد؟ از آن جا که پسته یکی از مهم ترین محصولات صادراتی محسوب می شود، دانستن تعرفه صادرات پسته از الزامات برای هر تاجر پسته است. امااین تعرفه مربوط به چه مواردی در پسته صادراتی می شود؟ تعرفه صادرات پسته از طرف کشور های دو طرف تجاری برای تجار وضع شده و باعث بالا رفتن کیفیت پسته صادراتی می شود.

تعرفه صادرات پسته از طرف کشور وارد کننده وضع می شود تا تولید کنندگان داخلی متضرر نشوند. زمانی که نام پسته صادراتی به میان می آید، منظور آن میزان از پسته است که از مصرف مصرف کنندگان داخلی بیشتر است. در جواب سوال دوم نیز باید گفت که تعرفه هر کالایی بسته به حساسیت و شرایطی که برای صادرات آن وجود دارد با دیگر کالا ها فرق خواهد داشت. پسته صادراتی به علت قرار گرفتن در دسته بندی مواد غذایی تعرفه های ویژه ای دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

ترکیبات افزودنی که شرکت ها به عسل اضافه می کنند

افزودنی هایی که به عسل اضافه می شوند، بسته به نوع کارخانه و هدف فروش متغییر هستند. عمدتا شرکت های درجه یک هیچ گونه افزودنی به عسل صادراتی اضافه نمی کنند؛ مگر در مواردی که متقاضی آن ها طالب عسل آویشن یا … باشند. در این صورت برای افزایش خواص درمانی محصول شرکت صادرات عسل، عصاره های گیاهی به آن اضافه می کنند. مواد شیمیایی یا سایر ترکیبات به هیچ وجه در عسل درجه یک وجود ندارند و این موضوع به خوبی در آنالیزهای نهایی بررسی می شوند. البته برخی از افراد به قدری در اضافه کردن ناخالصی ها به عسل تبحر دارند که نمی توان به خوبی عسل طبیعی را از نوع تغییر یافته آن تشخیص داد. به همین دلیل شرکت های نمونه برای اطمینان از محصولی که عرضه می کنند، دست به دامن تکنولوژی های آنالیزوری شده اند که کمترین درصدهای ناخالصی را تشخیص می دهند.

قیمت عسل در روسیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex