بازاریابی پسته صادراتی

 

در خرید و فروش پسته صادراتی، لازم است شرکت ها چندین مورد را برای بازاریابی پسته در سطح بین المللی در نظر بگیرند. در مرحله اول، بازاریابی دیجیتال و سنتی را همزمان انجام دهند.

 

ثانیاً، باید از هر ابزار مناسب و شیوه تبلیغاتی که فکر می کنند کارامد و کاربردی است، استفاده شود. سوم، علاوه بر سیستم های دیجیتال و تبلیغات آنلاین، شرکت ها باید بر روی فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های کوچک تر نیز متمرکز شوند.

 

در این حالت، همکاری مستقیم با توزیع کنندگان محلی برای خرید و فروش پسته صادراتی نیز بسیار مهم است. در نتیجه، عوامل جزئی تر باعث می شوند از طریق ابزارهای فوق، فروش با حجم بیشتری نیز حاصل گردد.

 

با برترین کشورهای مصرف کننده پسته صادراتی در جهان آشنا شویم !


کشور ترکیه در صدر لیست کشورهای مصرف کننده پسته با ۱/۶۴ کیلوگرم سرانه قرار دارد. دانه های پسته توسط درخت پسته تولید می شود و در شرایط خشک به خوبی رشد می کند.

 

این گیاه در برابر خاک های شور تحمل خوبی دارد و می تواند در دمای حداکثر ۴۸ درجه سانتیگراد (۱۱۸ درجه فارنهایت) زنده بماند. درختان پسته، بسته به تنوع و آب و هوا، هفت تا ده سال طول می کشد تا بالغ شوند.

 

دانه ها به عنوان ماده غذایی مصرف می شوند زیرا از نظر غذایی ارزش بسیار بالایی دارند. پسته در بسیاری از کشورها از جمله ایران، آمریکا، ترکیه، سوریه، چین، یونان، ایتالیا و افغانستان تولید می شود.

 

با این حال، برترین تولید کننده پسته صادراتی در جهان شامل ایالات متحده و ایران هستند که در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به ترتیب ۴۷٪ و ۳۸٪ از تولید جهانی را به خود اختصاص داده اند. در سال های اخیر، تولید و مصرف این ماده مغذی به طور مداوم افزایش یافته و منجر به توسعه صنعت پسته با درآمدی حدود چند میلیون دلاری شده است.

 

گروه بازرگانی ویمکس | 09138183219