خرید عمده پسته صادراتی

خرید عمده پسته صادراتی بهترین راهکار برای صادرات پسته به بازارهای جهانی است. به این ترتیب شرکت هایی که در حوزه صادرات پسته فعالیت می کنند، حجم قابل توجهی از این خشکبار را از باغداران و پرورش دهندگان پسته خریداری می کنند و در طول یک سال، حجم قابل توجهی از پسته صادراتی را به کشورهای متقاضی ارسال می نمایند.

 

همان طور که می دانید پسته ایران در جهان شهرت دارد. انواع پسته نظیر پسته اکبری، پسته کله قوچی و پسته احمد آقایی، جزو پرطرفدارترین انواع پسته صادراتی در بازارهای جهانی هستند.

 

محبوبیت پسته صادراتی ایران در تمام جهان به اندازه ای است که در کشورهای مختلف، فروشگاه‌هایی برای عرضه مستقیم این خشکبار خوشمزه وجود دارد. خرید عمده پسته صادراتی و صادرات به کشورهای همسایه نیز از رونق خوبی برخوردار است.

 

مهمترین مشتریان خارجی که نسبت به خرید عمده پسته صادراتی ایران، تقاضای قابل توجهی ثبت می کنند، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی هستند.

 

کشور روسیه نیز حجم زیادی از پسته صادراتی ایران را در طول یک سال خرید می کند. رمز موفقیت در این بازار پر رونق، ارائه محصولات مرغوب و همچنین فروش پسته صادراتی در بسته بندی های زیبا و استاندارد است.