می توانیم در مورد مشخصات زعفران صادراتی خود حقیقت را بیان نکنیم؛ اما آن چه واضح است، امروزه مصرف کنندگان باهوش شده اند و به سرعت متوجه می شوند که کالایی که خریداری کرده اند کیفیت لازم را ندارد، لذا از خرید مجدد سرباز می زنند. هدف از صادرات، ترغیب افراد برای خرید مجدد و سودآوری است. اگر چنین نباشد، صادرات ما فایده ای در بر نخواهد داشت.
نکته: تمام نکاتی که برای صادرات محصول و بسته بندی آن بیان شد در کنار یکدیگر باعث موفقیت یک صادر کننده می شود و به تنهایی کاری را از پیش نخواهد برد. به عنوان یک صادر کننده باید به تمام قوانین صادراتی داخلی و خارجی تسلط کامل و کافی داشته باشید تا به یک صادر کننده موفق تبدیل شوید.