منظور از این سوال نحوه آشنایی با خریداران خارجی است. در دنیای دیجیتال امروز که کل جهان، تبدیل به یک دهکده جهانی شده است پیدا کردن خریدار برای فروشنده زعفران صادراتی زحمت چندانی ندارد. البته راه های دیگر نیز برای پیدا کردن خریدار زعفران صادراتی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
بازاریابی حضوری: اگر به نظر شما هم سیستم بازاریابی حضوری برای معرفی محصولتان به خریدار، پر دردسر می آید خبر خوشی برایتان داریم؛ شرکت در نمایشگاه ها، داشتن دفتر نمایندگی، فرستادن هیئت تجاری به کشور مقصد و بازاریابی تلفنی همه از راه هایی است که راه شما را برای صادرات زعفران باز می کند.
بازاریابی آنلاین (دیجیتالی): تاسیس سایت به زبان کشور مقصد، تبلیغات ایمیلی و … می تواند شما را از طریق فضای مجازی به خریداران نزدیک کرده و در نتیجه شما را به یک تاجر موفق تبدیل کند.
فروشنده زعفران صادراتی بهتر است از تمامی این روش ها آگاهی داشته و با بهره گیری از راهنمایی های یک مشاور صادراتی با تجربه بهترین آن را برای فروش محصول انتخاب کند.