قیمت عسل در امارت

یکی از سوالاتی که برای تجار در خصوص عسل صادراتی پیش می آید، نحوه محاسبه قیمت عسل در امارات است. البته اگر قصد صادرات عسل را دارید قطعا با کشور وارد کننده باید وارد مذاکره شده و قیمت آن را تعیین کنید اما به طور کلی قیمت عسل در امارات به چند فاکتور بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره کوتاهی خواهیم داشت.

  • کیفیت عسل عاملی تعیین کننده برای قیمت عسل در امارات

اصلی ترین و اساسی ترین عامل تعیین قیمت برای عسل صادراتی، کیفیت آن است. قیمت عسل در امارات نیز بستگی به کیفیت عسل و اصل بودن آن دارد. بنابراین در صورتی که به دنبال کسب سود بیشتر هستید باید عسل اصل و با کیفیت صادر کنید؛ البته قبل از انجام صادرات، اصل بودن عسل در آزمایشگاه های تعیین کیفیت مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که نمره لازم و قابل قبول را کسب کند، گواهی سلامت آن صادر می شود. عسل صادراتی حتما باید این گواهی را برای صادرات داشته باشد.

  • نحوه حمل و نقل عسل صادراتی

یکی دیگر از عوامل موثر برای تعیین قیمت عسل در امارات، نحوه حمل و نقل عسل است. دو نوع حمل و نقل برای عسل صادراتی از ایران به امارات وجود دارد؛ حمل و نقل دریایی و حمل و نقل هوایی! طبیعتا حمل و نقل هوایی سرعت بیشتری داشته و قیمت آن نیز بالاتر از حمل و نقل دریایی است. از آن جا که عسل از کالاهای فساد ناپذیر است می توان از حمل و نقل دریایی برای آن استفاده کرد.