گروه بازرگانی ویمکس

صادرات محصولات کشاورزی

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

ارزش بسته بندی در فروش بیشتر زعفران صادراتی

بسته بندی زعفران صادراتی

بسته بندی به شکلی نقش حفاظتی از محصول را داشته و بهانه ای جهت جلب توجه مشتریان است. بسته بندی زعفران صادراتی به هنگام حمل و نقل، جابجایی و توزیع، نقش نگه دارندگی از محصول را دارد. ازنظر اقتصاد بازاریابی، بسته بندی، روشی جذاب برای انتقال اطلاعات در مورد ویژگی های محصول به مخاطب بوده و باعث جلب توجه وی می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

سالانه چه مقدار پسته از ایران صادر می شود؟

صادرات مغز پسته

حجم پسته تولیدی کشور با توجه به شرایط درخت‌های پسته در حدود 180 هزار تن است. در کنار 30 هزار تن مصرف داخلی حدود پنج هزار تن از پسته کشور از طریق مسافر از کشور خارج می‌شود که در نهایت از 170 هزار تا 180 هزار تن محصول تولیدی حدود 135 هزار تا 145 هزار تن به عنوان مازاد مصرف داخلی شناخته می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تنها حدود 10 هزار تن پسته بدون نیاز داخلی و صادراتی در کشور وجود داشته باشد که این میزان کاملاً طبیعی و منطقی است. در حال حاضر صادرکنندگان پسته مشغول به فعالیت هستند و کار به صورت طبیعی در حال انجام است.

 

برای اطلاع از قیمت پسته صادراتی به سایت گروه بازرگانی ویمکس مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

روند صادرات پسته در بازار های جهانی چگونه است؟

خرید و فروش پسته صادراتی

روند صادرات پسته همچون بسیاری از محصولات دیگران با توجه به شرایط موجود تعیین می گردد. انتخاب مقصد اصلی برای صادرات پسته نقش مهمی در تعیین روند صادرات پسته دارد. به همین واسطه انتخاب مقاصد اروپایی یا آسیایی عموما در دستور کار صادرکنندگان قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

قیمت پسته صادراتی برای خرید عمده چقدر است؟

آمار صادرات پسته ایران

 

قیمت پسته صادراتی برای عرضه مستقیم در بازار های جهانی، بر اساس پارامتر های متعددی تعیین می گردد. حضور واسطه ها و شرایط رقابتی در بازار های صادرات تاثیر ویژه ای بر قیمت پسته صادراتی خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

صادرات پسته نقشی موثر در اقتصاد کشور بازی می کند!

بهترین تولید کننده پسته صادراتی

 

تولید کننده پسته صادراتی ‬به عنوان یکی از مهم ترین اهرم های تامین این محصول در بازار های داخلی به منظور صادرات گسترده شناخته می شود. ایران از جمله کشور های مهم و موثر در حوزه صادرات محصولاتی نظیر پسته شناخته می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

آنالیز زعفران صادراتی چه اطلاعاتی در اختیار مشتری قرار می دهد؟

زعفران صادراتی اصل ویمکس

 

یکی از بهترین راه ها برای بررسی اصل بودن زعفران صادراتی و همچنین تعیین عناصر موجود در آن برای کشف خواص درمانی، آنالیز زعفران صادراتی است. تاکنون آزمایشات زیادی بر روی این محصول انجام شده است و در تمامی آن ها نشان داده شده که باید برخی از مواد که به شرح زیر هستند، در زعفران وجود داشته باشند:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

قیمت پسته صادراتی امروز به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پسته صادراتی امروز

 

برای تعیین هزینه و قیمت پسته صادراتی امروز، چیزی که به نرخ روز باشد و مطابق با آخرین نوسانات قیمت بازار پسته معرفی شود، باید در هر روز، نوسانات قیمت به طور جداگانه بررسی شود. همان طور که می دانید انواع پسته در بازار خرید و فروش آجیل و خشکبار، قیمت متفاوتی دارند. در بازه‌های زمانی مختلف ممکن است این تغییرات چندان به چشم نیایند اما زمانی که بحث صادرات پسته از ایران به کشورهای مختلف مطرح می‌شود، این مسئله پررنگ تر جلوه می‌کند. به طور مثال، قیمت پسته صادراتی امروز برای صادرات پسته به ترکیه یا صادرات به کشورهای خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی، به ازای هر کیلو گرم، هزینه های حمل و نقل محاسبه می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

کدام کشورها خریدار عمده پسته صادراتی ایران هستند؟

خرید عمده پسته صادراتی

خرید عمده پسته صادراتی بهترین راهکار برای صادرات پسته به بازارهای جهانی است. به این ترتیب شرکت هایی که در حوزه صادرات پسته فعالیت می کنند، حجم قابل توجهی از این خشکبار را از باغداران و پرورش دهندگان پسته خریداری می کنند و در طول یک سال، حجم قابل توجهی از پسته صادراتی را به کشورهای متقاضی ارسال می نمایند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

رعایت مسائل زیست محیطی و بهداشتی در بسته بندی زعفران صادراتی

مشخصات زعفران صادراتی

مهم ترین اصل در میان مشخصات زعفران صادراتی این است که خریدار توجه می کند آیا بهداشت لازم رعایت شده است یا خیر. نوع بسته بندی، اولین معرف یک محصول است. با توجه به استانداردهای بین المللی، بسته بندی طلای سرخ صادراتی و استقبال و علاقه عمومی جامعه جهانی به حفظ محیط زیست بهتر است برای ظروف صادراتی به قوانین زیست محیطی احترام گذاشته و بسته بندی انتخاب شود که در آن، بهداشت محیط زیست رعایت گردد.

مردم کشورهای مختلف برای مواد مصرفی خود ارزش زیادی قائل هستند. حال اگر در میان مشخصات زعفران صادراتی، رعایت اصولی که توقع دارند را نبینند هرگز اقدام به خرید مجدد نمی کنند.

 

برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://wimexgroup.com/fa/%d8%b2%d8%b9%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

اصلی ترین تولید کننده پسته صادراتی در جهان کدام کشور است؟

بهترین تولید کننده پسته صادراتی

 

اصلی ترین تولید کننده پسته صادراتی در جهان پس از کشور آمریکا، ایران است. ایران با دارا بودن ظرفیت های ویژه در صادرات، مناسب ترین شرایط صادرات را در حوزه پسته از آن خود نموده است.

 

ایران به عنوان یکی از مهم ترین فعالان در بخش کشت پسته صادراتی با استفاده از اصول مهمی هم چون بسته بندی های ویژه، سهولت در ارسال محصولات و همینطور تضمین کیفیت پسته تولید شده، امروزه به یک شریک تجاری مطمئن در هر یک از بازار های جهانی تبدیل شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex