بهترین تولید کننده پسته صادراتی

 

تولید کننده پسته صادراتی ‬به عنوان یکی از مهم ترین اهرم های تامین این محصول در بازار های داخلی به منظور صادرات گسترده شناخته می شود. ایران از جمله کشور های مهم و موثر در حوزه صادرات محصولاتی نظیر پسته شناخته می شود.

 

جایگاه ویژه صادرات پسته در ایران، موجب شده تا این محصول با بهترین کیفیتِ ممکن در ایران تولید و با بهترین نوع بسته بندی به بازار های صادراتی انتقال داده شود. نوع صادرات پسته برخلاف سالیان گذشته، سنتی نیست و این تضمین کننده کیفیت محصول خواهد بود.

 

اصلی ترین تولید کننده پسته صادراتی در ایران با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در این بخش و به کارگیری تکنیک هایی خلاقانه در حوزه بسته بندی، شرایطی فوق العاده سودآور و ایده آل را رقم زده اند.

 

با نگاهی به میزان تقاضا و خرید پسته در بازار های جهانی می توان شاهد اهمیت این محصول برای فروش گسترده در کشور نیز بود. بسیاری از کشور های رقیب در حوزه تولید پسته، نمی توانند تضمین کننده کیفیت محصولات خود هم چون کیفیت محصول ایرانی باشند.

 

به همین واسطه نیز خریداران و متقاضیان در بازار های صادراتی، عمدتا خرید پسته درجه یک ایرانی را به خرید انواع محصولات کشور های دیگر ترجیح می دهند. از طرفی تضمین کیفیت این محصول، یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

 

منبع: گروه بازرگانی ویمکس