گروه بازرگانی ویمکس

صادرات محصولات کشاورزی

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید و فروش زعفران صادراتی در ایران

بهترین زعفران صادراتی ایران

از آن جا که خرید و فروش زعفران صادراتی در بازارهای بین المللی طرفداران زیادی دارد لازم است با نکاتی که برای این کار لازم است رعایت کنید، آشنا شوید.

برای صادرات ابتدا باید وزن و یا میزان زعفرانی را که قصد صادرات آن را دارید مشخص کرده و سپس با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید این کار را انجام دهید.
از بهترین و مطمئن ترین تولید کننده زعفران را خریداری کنید. برای ورود به بازارهای بین المللی لازم است که از کیفیت زعفران صادراتی خود اطمینان حاصل کنید زیرا در غیر این صورت قطعا نام زعفران ایرانی در بازارهای جهانی بی اعتبار خواهد شد.
بررسی کنید که کشور وارد کننده از صنعت بسته بندی قوی ای برخوردار است یا باید زعفران را در بسته بندی های آماده برای فروش صادر کنید. طبیعتا بسته بندی، هزینه ای به هزینه های شما اضافه می کند که باید از وارد کننده اخذ نمائید.
زعفران باید مجوزها و استاندارهای لازم برای ورود به عرصه بین المللی را داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

چرا زعفران صادراتی حاشیه سود بالایی دارد؟!

انواع زعفران صادراتی

در کشور ما سودی که زعفران ایجاد می کند ۴۰۰ میلیون دلار است که از این مبلغ بخش اعظم آن (۳۵۰ میلیون دلار) به صادرات بر می گردد و این آمار نشان می دهد که ارز آوری زعفران به کشور ما بسیار چشم گیر است. این در حالی است که در کل جهان ۸ میلیارد دلار برای گردش مالی زعفران بر آورد شده است. علت این امر آن است که برخی از کشور ها، زعفران درجه یک ما را خریداری کرده و با کار کردن روی صنعت بسته بندی این محصول آن را با حاشیه سود بالایی به کشورهای دیگر می فروشند.

در این بین متاسفانه کشورهایی همچون افغانستان زعفران را با نرخ ریالی وارد کرده و با نرخ دلاری به فروش می رسانند. قیمت زعفران صادراتی حدود ۲۶۰۰۰ دلار در هر کیلوگرم است. به هر حال، متخصصان این صنعت، زعفران را به عنوان گران ترین ادویه در جهان رتبه بندی کرده اند. از این نظر، قیمت زعفران به کیفیت آن بستگی دارد؛ قیمت این ادویه در ۱ کیلوگرم، ۳۵۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰ دلار گزارش شده است !!! بی شک، قیمت زعفران صادراتی بستگی به مبدا و تولید کننده، خلوص و نوع زعفران دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

چرا زعفران صادراتی ایران مقرون به صرفه است؟

خرید و فروش زعفران صادراتی

با توجه به کیفیتی که زعفران ایرانی دارد و وفور این محصول در کشور ما ( که پاسخگوی نیاز داخل و صادرات به کشورهای دیگر جهت ارز آوری است)، قیمت زعفران ایرانی در بازار های جهانی هر چقدر هم زیاد باشد باز ۳ الی ۴ برابر ارزان تر از قیمت زعفران کشور های دیگر است. بنابراین می توان گفت قیمت زعفران صادراتی به دلار (که در هر سال به صورت متغیر است) هر چه قدر که تعیین شود از قیمت آن در بازارهای جهانی بسیار پائین تر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

زعفران صادراتی، رژیمی برای لاغری

فروش زعفران صادراتی

رژیم های غذایی ناسالم افراد را به سمت مصرف مواد غذایی کشانده که مانع جذب کالری اضافه به بدن می شود. زعفران صادراتی با خاصیت بهبود هضم غذا و کاهش جذب چربی یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش وزن محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

بهترین زعفران صادراتی ایران در کدام شهرها کشت می شود؟

کشورهای زیادی اقدام به تولید بهترین زعفران صادراتی ایران کرده اند (از جمله هند، مراکش و اسپانیا) اما کیفیت، عطر، طعم و مزه زعفران ایرانی با هیچ یک از این کشورها قابل مقایسه نیست. زعفران ایرانی کیفیتی فوق العاده منحصر به فرد را داراست و همین امر، عامل اصلی برای انتخاب این محصول به شمار می رود. شمال شرق ایران را می توان به عنوان مهم ترین مرکز تولید زعفران مرغوب معرفی نمود. قیمت نهایی زعفران صادراتی با توجه به کیفیت و درجه بندی این گیاه تعیین می شود. از ویژگی های منحصر به فرد بهترین زعفران صادراتی ایران که توسط دیگر کشورها قابل تقلید نیست، میزان اندک سافرانال در این محصول است. سافرانال در صورتی که از میزان مجاز بیشتر باشد می تواند باعث آسیب به بدن و مسمویت شود.

 

زعفران صادراتی مرغوب در سایت ویمکس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

تسریع در روند درمان دیابت با زعفران صادراتی

سوالی که در مورد خواص زعفران پیش می آید این است که چگونه این گیاه خوش رنگ و طعم می تواند به بهبود بیماران دیابتی کمک کند؟ ساده است. زعفران به صورت مستقیم باعث می شود انسلوین در بدن بیمار دیابتی بهتر عمل کرده و در نتیجه روند درمان را تسریع می کند. زعفران صادراتی می تواند یک معجزه برای بیماران دیابتی سراسر دنیا باشد.

 

مرغوب ترین زعفران صادراتی در سایت ویمکس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex