گروه بازرگانی ویمکس

صادرات محصولات کشاورزی

۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

عوامل موثر بر قیمت پسته در ارمنستان

قیمت پسته در ارمنستان

 

یکی از دلایل رونق یافتن صادرات پسته صادراتی ایران به کشور ارمنستان، بحث هزینه ها است. قیمت پسته در ارمنستان به علل مختلفی پائین بوده و همین عامل باعث محبوبیت این خوراکی خوش طعم در این کشور شده است. در ادامه به دو عاملی که باعث به صرفه شدن قیمت پسته در ارمنستان شده، خواهیم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

مهم ترین نکات در افزایش سود صادرات پسته

سود صادرات پسته


بازار هدفتان را بشناسید: اولین نکته برای رسیدن به بالاترین درصد سود صادارت پسته تعیین کشور مقصد و توجه به خواسته های آن است. کشورهای مختلف خواسته های متفاوت و متنوعی در صادرات پسته دارند. به عنوان مثال برای برخی از آن ها مهم ترین عامل، بسته بندی های شکیل و زیباست اما برخی دیگر تنها به اندازه و نوع پسته توجه می کنند و حتی اگر پسته را به صورت فله ای برایشان ارسال کنید، شکایتی نخواهند داشت. پس پیش از هر چیزی بعد از انتخاب مقصد، به سلیقه بازار هدفتان در مصرف و خرید محصول آگاه شوید. آگاهی از بازار مقصد، حتی می تواند باعث رسیدن شما به صرفه جویی در هزینه نیز بشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

بهترین زعفران صادراتی ایران چه ویژگی هایی دارد؟ | ویمکس

بهترین زعفران صادراتی ایران

 

زعفران ایرانی از جمله گران ترین نوع ادویه در جهان است. قیمت نهایی زعفران صادراتی با توجه به کیفیت و درجه بندی این گیاه تعیین می شود. هند، مراکش و اسپانیا از دیگر کشور های پیشرو در حوزه تولید زعفران به شمار می روند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

برترین کشورهای صادرکننده عسل صادراتی در بازارهای جهانی | ویمکس

قیمت عسل صادراتی

 

 

در میان کشورهایی که در حوزه تولید، بسته بندی، خرید و فروش عسل صادراتی در جهان فعالیت می کنند، ۱۵ کشور برتر در این حوزه به عنوان مهم ترین صادرکنندگان عسل صادراتی معرفی شده اند. این آماده در طول سال ۲۰۱۸ به ثبت رسیده است. لطفاً به آمار و ارقام در این خصوص دقت داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

نکات مهم در صادرات پسته به روسیه

صادرات پسته به روسیه

 

به دو علت، صادرات پسته به روسیه با وسواس و حساسیت های زیاد از جانب دو کشور مبدا و مقصد صورت می گیرد. اولین علت، قوانین و استاندارد هایی است که روسیه برای محصولات وارداتی وضع کرده و کشور صادر کننده باید به آن پایبند باشد. دومین علت نیز دسته بندی پسته در زیر مجموعه مواد غذایی است. بنابراین اگر قصد صادارت پسته به روسیه را دارید، حتما این نکات را مد نظر قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

چرا زعفران صادراتی، گران قیمت است؟

قیمت زعفران صادراتی

 

رشد زعفران در مناطق خاص
 

علی رغم سایر گیاهان که می توانند در مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی مختلف در سراسر جهان رشد کنند و کیفیت خود را حفظ نمایند، گیاه زعفران بسیار ظریف و انتخابی بوده و بنابراین کاملاً منحصر به فرد و فقط در برخی مناطق خاص رشد می کند. بهترین کیفیت زعفران صادراتی از قسمت کوچکی از یک گیاه کوتاه رشد کرده در زمین حاصل می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

قیمت انواع پسته صادراتی امروز

قیمت پسته صادراتی امروز

 

یکی از عواملی که در قیمت پسته صادراتی امروز، دخالت دارد و به نوعی، نتیجه نهایی صادرات و واردات را معین می‌کند و همچنین بر بازاریابی بین المللی تاثیر گذار است، مقایسه انواع پسته صادراتی و بررسی کیفیت آنها می باشد. در چهار نوع پسته که در قسمت بالا معرفی کردیم، فاکتورهایی نظیر وزن متوسط پسته در حالت خشک شده، اندازه بسته بندی ها و وزن آنها، میزان خندان بودن پسته که معیاری از باز بودن دهانه پسته است، ملاک و معیار قرار داده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

قیمت زعفران صادراتی چقدر است؟ | ویمکس

قیمت زعفران صادراتی

 

قیمت زعفران صادراتی حدود ۲۶۰۰۰ دلار در هر کیلوگرم است. به هر حال، متخصصان این صنعت، زعفران را به عنوان گران ترین ادویه در جهان رتبه بندی کرده اند. از این نظر، قیمت زعفران صادراتی به کیفیت آن بستگی دارد؛ قیمت این ادویه در ۱ کیلوگرم، ۳۵۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰ دلار گزارش شده است !!! بی شک، قیمت زعفران صادراتی بستگی به مبدا و تولید کننده، خلوص و نوع زعفران دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

قیمت پسته در اروپا به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پسته در اروپا

 

بازارهای اروپایی برای خرید پسته صادراتی، بسیار دقیق و حساس هستند. برای برخی از کشورها، قیمت پسته در اروپا بسیار اهمیت دارد؛ در مقابل، برخی دیگر از کشورهای اروپایی بدون در نظر گرفتن قیمت پسته در اروپا، صرفاً به دنبال کیفیت بالای پسته صادراتی هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

درباره خواص دارویی زعفران چه می دانید؟ | ویمکس

خرید و فروش زعفران صادراتی

 

در کشور ما زعفران، هم به صورت زعفران صادراتی و هم به صورت محصولی برای استفاده داخل تولید و بسته بندی شده، وجود دارد خواص دارویی و پزشکی این ماده غذایی در هر دوی این موارد وجود دارند. در این بخش از مقاله با چند تاثیر قابل توجه زعفران بر روی سلامتی انسان آشنا خواهید شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex