گروه بازرگانی ویمکس

صادرات محصولات کشاورزی

۵ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

چه ترکیباتی باید در آنالیز زعفران صادراتی دیده شود؟

کروسین

یک ساختار شیمیایی ویژه است که در آنالیز زعفران صادراتی مشخص شد و دلیل اصلی رنگ دهی به زعفران است.

پیکروسین

این ترکیب شیمیایی به دلیل مولکول های سازنده ی خود دارای طعمی تلخ است و به نوعی، طعم ویژه زعفران را ایجاد می کند.

سافرانال

نوعی مولکول اترمانند است که وظیفه ی اصلی آن ایجاد عطر ویژه برای زعفران است.

لیکوپن

یک ماده کاروتنوئید است که بسیاری از خواص درمانی زعفران را ایجاد می کند و در آنالیز زعفران، آن را به یک محصول بی نظیر تبدیل می کند.

بتاکاروتن

این ماده نیز یک کاروتنوئید است اما خواص درمانی متفاوتی دارد و عمده ی تمرکز آن روی تولید ویتامین آ است.

 

مهم ترین نکات خرید زعفران صادراتی را در سایت ویمکس مطالعه کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

چگونه خریدار خارجی برای زعفران صادراتی پیدا کنیم؟

زعفران سوپر نگین صادراتی

منظور از این سوال نحوه آشنایی با خریداران خارجی است. در دنیای دیجیتال امروز که کل جهان، تبدیل به یک دهکده جهانی شده است پیدا کردن خریدار برای فروشنده زعفران صادراتی زحمت چندانی ندارد. البته راه های دیگر نیز برای پیدا کردن خریدار زعفران صادراتی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

بازاریابی حضوری: اگر به نظر شما هم سیستم بازاریابی حضوری برای معرفی محصولتان به خریدار، پر دردسر می آید خبر خوشی برایتان داریم؛ شرکت در نمایشگاه ها، داشتن دفتر نمایندگی، فرستادن هیئت تجاری به کشور مقصد و بازاریابی تلفنی همه از راه هایی است که راه شما را برای صادرات زعفران باز می کند.
بازاریابی آنلاین (دیجیتالی): تاسیس سایت به زبان کشور مقصد، تبلیغات ایمیلی و … می تواند شما را از طریق فضای مجازی به خریداران نزدیک کرده و در نتیجه شما را به یک تاجر موفق تبدیل کند.
فروشنده زعفران صادراتی بهتر است از تمامی این روش ها آگاهی داشته و با بهره گیری از راهنمایی های یک مشاور صادراتی با تجربه بهترین آن را برای فروش محصول انتخاب کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

نکات مهم صادرات زعفران ایران

زعفران ایران به لحاظ کیفی بهترین زعفران در کل جهان شناخته شده و بزرگترین وارد کننده زعفران صادراتی ایران، کشور اسپانیا است. جالب است بدانید، زعفران مورد علاقه تجار اسپانیایی، زعفران سوپر نگین نام دارد. 
 47 کشور نیز از طرفداران پروپا قرص زعفران ایرانی هستند. برای صادرات باید حتما گواهی اصالت محصول از مراجع مربوطه گرفته شود. زعفران یکی از کالاهای اساسی و ارز آور برای کشور ما محسوب می شود.

 

نکات مهم صادرات زعفران در سایت ویمکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

استفاده از مواد استاندارد در تولید بسته بندی زعفران صادراتی

زعفران صادراتی سرگل

می توانیم در مورد مشخصات زعفران صادراتی خود حقیقت را بیان نکنیم؛ اما آن چه واضح است، امروزه مصرف کنندگان باهوش شده اند و به سرعت متوجه می شوند که کالایی که خریداری کرده اند کیفیت لازم را ندارد، لذا از خرید مجدد سرباز می زنند. هدف از صادرات، ترغیب افراد برای خرید مجدد و سودآوری است. اگر چنین نباشد، صادرات ما فایده ای در بر نخواهد داشت.

نکته: تمام نکاتی که برای صادرات محصول و بسته بندی آن بیان شد در کنار یکدیگر باعث موفقیت یک صادر کننده می شود و به تنهایی کاری را از پیش نخواهد برد. به عنوان یک صادر کننده باید به تمام قوانین صادراتی داخلی و خارجی تسلط کامل و کافی داشته باشید تا به یک صادر کننده موفق تبدیل شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

رعایت مسائل زیست محیطی و بهداشتی هنگام بسته بندی زعفران صادراتی

صادرات زعفران به عراق

مهم ترین اصل در میان مشخصات زعفران صادراتی این است که خریدار توجه می کند آیا بهداشت لازم رعایت شده است یا خیر. نوع بسته بندی، اولین معرف یک محصول است. با توجه به استانداردهای بین المللی، بسته بندی طلای سرخ صادراتی و استقبال و علاقه عمومی جامعه جهانی به حفظ محیط زیست بهتر است برای ظروف صادراتی به قوانین زیست محیطی احترام گذاشته و بسته بندی انتخاب شود که در آن، بهداشت محیط زیست رعایت گردد. اخیرا بازاریابی های سبز بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد آورد.

مردم کشورهای مختلف برای مواد مصرفی خود ارزش زیادی قائل هستند. حال اگر در میان مشخصات زعفران صادراتی، رعایت اصولی که توقع دارند را نبینند هرگز اقدام به خرید مجدد نمی کنند. بسته بندی محصول به نوعی اعتبار آن محسوب می شود که در کنار اصالت آن بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex