گروه بازرگانی ویمکس

صادرات محصولات کشاورزی

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

احتمال تقلب در پسته صادراتی تازه کمتر است

صادرات پسته ایران

 

از لحاظ ویژگی های ظاهری پسته صادراتی تازه پسته ای است که دارای پوست نرم رویی بوده که در دل آن پوست دوم سخت قرار دارد که مغز پسته تازه را احاطه کرده است. نرمی پوست رویی پسته صادراتی تازه به حدی است که می توان آن را با دست جدا کرد و به پوسته استخوانی رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

انواع زعفران صادراتی درجه یک ایرانی

گل زعفران صادراتی

زعفران گیاه با ارزشی است که بیش از نود و پنج درصد نیاز بازار های جهانی آن از طریق ایران تامین می گردد. کیفیت زعفران ایرانی تا حدی است که صادرات گسترده آن طی سال های اخیر، توجه خریداران و صادرکنندگان را به خود معطوف داشته است. زعفران صادراتی ایران از محبوب ترین زعفران ها در سراسر جهان است. در ادامه به چند نوع از زعفران صادراتی کشورمان اشاره ای خواهیم داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

پسته صادراتی را همراه با تاییدیه های مورد نیاز به خریدار تحویل دهید!

خرید و فروش پسته صادراتی

در صادرات پسته ایران، انواع مختلف تحویل کالا به خریدار در اینکوترمز های بازرگانی وجود دارد که مطابق با نحوه تحویل توافق شده باید کالا را به مشتری تحویل دهید. انواع مختلف تحویل کالا به خریدار تعیین می کند که تعهدات شما به عنوان فروشنده در کجا به پایان می رسد. البته این بدان معنا است که سلامت پسته صادراتی در محل تحویل توسط خریدار تائید گشته و بعد از آن دیگر ادعایی مبنی بر معیوب بودن پسته صادراتی وجود ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

مواردی که در خرید و فروش زعفران صادراتی عمده باید به آن ها توجه کنید

خرید عمده زعفران صادراتی

توجه داشته باشید زمانی که اقدام به خرید و فروش عمده زعفران صادراتی می کنید، دارید حجم بالایی از این محصول را خریداری می کنید و مانند خرید های ساده نیست که اگر اشتباهی روی دهد، زیاد ضرر نمی کنید، بلکه بی توجهی در این شکل از خرید می تواند تمام سرمایه شما را از بین ببرد. پس در هنگام خرید و فروش عمده زعفران صادراتی به موارد زیر توجه کنید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

خرید و فروش پسته صادراتی درجه یک ایرانی

 

خرید و فروش پسته صادراتی یکی از پرسودترین معاملاتی است که امروزه در بازارهای جهانی شاهد آن هستیم. انواع پسته در کنار صادرات انواع خشکبار و آجیل، جزو صادرات غیر نفتی کشورها محسوب می شوند.

 

برترین تولید کننده پسته صادراتی در تمام کشورهای جهان در حال حاضر سهم قابل توجهی از صادرات جهانی را از آن خود کرده اند. آمار خرید و فروش پسته صادراتی و حتی صادرات مغز پسته در سال های اخیر همواره با رشد مثبت مواجه بوده است. آمارها و ارقام به صورت مجموعه اطلاعات تحلیلی و به صورت سالانه گزارش می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

اطلاعات مندرج بر روی بسته بندی پسته صادراتی

خرید پسته صادراتی

 

پسته صادراتی را در بسته بندی های مناسب قرار دهید. اگر پسته را به صورت فله ای ارسال می کنید نیازی به هزینه کردن برای زیبا بودن آن ندارید اما در صورتی که پسته به شکل بسته بندی های کوچک برای مصرف کننده ارسال می شود، بهتر است برای بسته بندی های آن هزینه کرده و در یک بسته بندی شکیل آن را ارسال کنید. روی بسته بندی اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید، محل مناسب برای نگهداری، تاریخ انقضا، نام تولید کننده، برند شرکت، شهر و کشور تولید کننده و مشخصات پسته را درج کنید. درج این اطلاعات شاید از نظر شما بی اهمیت باشد اما باعث اعتماد سازی خریدار می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

صادرات پسته تازه از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است!

صادرات پسته تازه

 

اما بهتر است پسته را خشک صادر کنیم یا به شکل تر؟ پسته تازه و پسته خشک هر کدام دارای محاسن و معایبی است به همین علت سوالی که معمولا تجار برای فروش پسته صادراتی از مشاورین صادرات می کنند این است که پسته را تازه صادر کنند یا آن را خشک کرده و پس از بسته بندی به کشور مقصد ارسال کنند؟ جواب این سوال را می توان در هزینه هایی که برای خشک کردن پسته متحمل می شوید پیدا کرد. از طرف دیگر پسته تازه پس از خشک شدن کیفیت خود را از دست داده و دیگر طعم و عطر پسته تازه را ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

خرید عمده پسته صادراتی چگونه انجام می شود؟

خرید عمده پسته صادراتی

خرید عمده پسته صادراتی بهترین راهکار برای صادرات پسته به بازارهای جهانی است. به این ترتیب شرکت هایی که در حوزه صادرات پسته فعالیت می کنند، حجم قابل توجهی از این خشکبار را از باغداران و پرورش دهندگان پسته خریداری می کنند و در طول یک سال، حجم قابل توجهی از پسته صادراتی را به کشورهای متقاضی ارسال می نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

خرید و فروش پسته صادراتی در بازارهای جهانی

خرید پسته صادراتی

خرید و فروش پسته صادراتی یکی از منابع درآمدزا برای کشورهای تولید کننده این ماده غذایی می باشد. انواع پسته صادراتی با کیفیت های مختلف را می توان در بازار جهانی و بازارهای داخلی هر کشور جستجو کرد. علاوه بر این، فاکتورهای مختلفی، قیمت فروش پسته صادراتی را تحت تاثیر قرار می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex

مناسب ترین بسته بندی برای زعفران صادراتی کدام است؟

 

بسته بندی، انواع متفاوتی دارد. مواد اولیه کاربردی مانند شیشه، فلز، کاغذ و پلاستیک، پلی اتیلن، پی وی سی،پلی پروپیلن،سلفون، فویل، آلومینیوم و … در بسته بندی زعفران صادراتی مهمترین نقش را ایفا می کنند. پس از مرحله خشک کردن، زمان بسته بندی فرا می رسد. طلای سرخ به دلیل مراقبت های خاصی که نیاز دارد، باید درون ظروف بسته بندی مناسب قرار گیرد. ظروف بسته بندی می تواند شامل ظروف شیشه ای، پاکت های پلی اتیلنی، قوطی های پلی اتیلنی و یا پاکتهای آلومینیومی لایه دار باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
wimex